+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
    Dl. Mihnea Guest

Vitamina B de Sicomed

Suplimente Nutritive

Au vreun efect clar demonstrat asupra masei musculare B-urile injectabile de Sicomed (B1, B6,B12)? Daca sunt injectate alaturi de Xilina(anestezic local, tot de Sicomed), isi pierd din efect?

Vârsta
    35
    Blog Entries
    2

minune

vezi si tu ce fac vitaminele. nu sunt un medicament minune.
    toti sa stii ca trecem prin faza asta, a cautarii solutiei ideale, a pastilei-minune etc.
    secretul este ca nu este nici o minune.
    munca, rabdarea, consistenta sunt cele mai importante.

.mihai Guest

b-uri

eu poat sa spun ca chiar am folosit multe b-uri
    adica cam tot la 2 luni fac o cura de 10 zile b1+b6+gluconolactat de Ca si Mg si la final 2 fiole de D2 dar nu poat sa zic nimic ce efect cum m-am simtit, nimic absolut ,dar eu tot le fac constant
    is bune mai ales pt cei cu carente de c si mg

Adon Guest
    pe get fit despre b12

Vitamina B12
    Inainte ca ''febra'' steroizilor sa cuprinda intreaga lume , B12 era , aproape , cel mai utilizat medicament pentru cresterea masei musculare . Este necesara la sinteza ADN-ului , la buna functionare a sistemului nervos si la reproducerea celulara . Poseda o mare putere antioxidanta ; este vitamina "anti - oboseala'' ; B12 este un anabolizant natural ; este necesara pentru productia globulelor rosii ; previne anemia ; amelioreaza functia sistemului nervos (memorie , echilibru) ; favorizeaza cresterea si apetitul la copii ; participa la sinteza fierului , vitaminei C , B5 , B9 si cholinei ; previne depresia post natala . In general doza este de 2000mcg / saptamana .Se injecteaza intramuscular , de doua ori pe saptamana pe o perioada de 10 saptamani .

as fi interesat stiu ca multi soprtivi foloseau si folosesc si azi b12 injectabil
    da injectia cine o face poti sa mergi la medicul de familie sau poti sa o faci singur acasa ?

Vârsta
    37

b stuff